2010. május 16., vasárnap

Önértékelés

Kedves Mindenki!

Szilvi kérte a halozatbantanulunk.blogspot.com-on, hogy értékeljük a féléves munkát. Oda nem szerettem volna kommentelni, inkább a saját blogomba építeném saját értékelésemet.
Március elején tudtam a csoportba csatlakozni, mert az etr nem engedte felvenni az órát, a ppk-n kellett kérvényezni, amit elhúztak elég rendesen, így az iskola 2.0-ás óra volt az első, amin részt vettem. Ha jól emlékszem egy alkalommal hiányoztam azt követően hogy a csoport tagjává váltam.
Egy kicsit megsínylettem, hogy az elején a követelmények ismertetésekor nem voltam jelen, mert e-mailben kaptam csak meg a kurzusleírást, amit sokáig lusta voltam elolvasni.

Amit megtettem a kurzus teljesítéséért:
- Úgy gondolom, hogy az órák aktív résztvevője voltam, általában negatív véleménnyel, bár úgy érzem, hogy ez kiábrándultságomból és a tanítási gyakorlattal kapcsolatos rossz tapasztalataimból fakad. Viszont nem e-maileztem óra alatt, hanem részt vettem benne. :)
- A blogot csak a végén kezdtem el írni, de végül minden egyes órához hozzászóltam, amin jelen voltam. (Remélem nem felejtettem ki semmit.)
- feltöltöttem a prezentációmat
- iwiw és facebook regisztrációmat
- twitter-hez is csináltam egy plusz regisztrációt a kurzushoz, ahova néha kiírtam valamit
- a gondolattérképpel nem foglalkoztam, igazából ötletem sincs mit írjak, de elképzelhető, hogy holnapig még alkotok valamit

Remélem ez így elég lesz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése